رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در استقبال از بانوی تیراندازی جهان مطرح کرد درخشش مدال های خدمتی،
رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در استقبال از بانوی تیراندازی جهان مطرح کرد
درخشش مدال های خدمتی، بار رسالت و مسوولیت مان را سنگین تر کرده است
فعالیت های توسعه ای تیراندازی استان شتاب بیشتری می گیرد


محمدرضا نایاب،رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی که صبح امروز در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از نجمه خدمتی،بانوی تیراندازی جهان در کره جنوبی در فرودگاه بیرجند سخن می گفت،با تبریک کسب این موفقیت بزرگ به ملت بزرگ ایران و ورزش دوست خراسان جنوبی ،اظهار امیدواری کرد:این افتخارات پرفروغ تر از گذشته استمرار یابد.
به گزارش روابط عمومی ادراه کل ورزش و جوانان،وی کسب این افتخارات را کمک بسیار بزرگی برای رونق بخشی به فعالیت های ورزش تیراندازی استان به ویژه در بخش بانوان قلمداد و خاطرنشان کرد:برنامه ریزی های بسیار خوبی برای پاسخ گویی به استقبال انبوه جوانان با توجه به سفارش دین مبین اسلام در گسترش و بسط این رشته انجام گرفته است تا ان شاء اله بتوانیم در حوزه نخبه پروری و پشتوانه سازی به خوبی ورود کنیم.
نایاب ، از سنگین تر شدن بار مسوولیت و رسالت هیئت بواسطه درخشش و کسب افتخارات یکی از برجسته ترین ورزشکاران تیراندازی ایران که در عالی ترین سطح حرفه ای ورزش می کند،گفت و اظهار داشت:تلاش مضاعفی خواهییم کرد تا با برنامه ریزی ،زمینه شناسایی ،جذب و پرورش استعدادها ،بیش از گذشته فراهم شود.
نجمه خدمتی،در بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ  طلا،نقره و برنز در بخش های انفرادی و تیمی در ماده های تفنگ 10 متر ، 3 وضعیت و 50 متر بانوان شده بود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی
  • بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی ورزش خراسان جنوبی